FAQ

Heeft u een vraag misschien staat uw antwoord hier wel tussen.

  • Ik wil een reservering maken, hoe doe ik dat? Je kan jouw fitnessmoment boeken via ons reserveringssysteem in de Oxygen app, houd er rekening mee dat er 30 personen per 75 min naar binnen kunnen.
  • Hoe weet ik of het druk is bij Oxygengym? Dankzij de Oxygen app heb je goed inzicht in de bezoekersaantallen per uur. Hierdoor kun je zelf rustige momenten uitkiezen om te komen sporten.
  • Zijn de kleedkamers en sauna weer open? Ja u kunt hier weer gebruik van maken.
  • Mag ik sporten als ik verkouden ben? Nee, bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn) moet je thuisblijven. Ook bij hoesten, benauwdheid, verhoging/koorts of bij plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping). Bij klachten laat je testen en blijf thuis totdat de uitslag bekend is.
  • Waarom is hygiëne zo belangrijk? Veel mensen zitten (ongemerkt) vaak met hun handen aan hun neus of mond. Zo kunnen virussen zoals het nieuwe coronavirus zich gemakkelijk verspreiden. Goede hygiëne is een van de belangrijke adviezen om verspreiding te voorkomen. Hygiëne stond al hoog in ons vaandel, maar nu is het extra belangrijk! Daarom moeten alle sporters hun handen bij binnenkomst desinfecteren en de materialen na gebruik schoonmaken. Ook hebben wij ons schoonmaakbeleid aangepast en de frequentie verhoogd.
  • Wat zijn de tarieven? Kijk hier voor de tarieven
  • Wat gebeurt er met mijn abonnement tijdens de lockdown? De abonnementen worden niet stopgezet of bevroren.
  • Hoe zit het met U-pas betalingen? Met de Upas kun u uw volledige tegoed gebruiken, eenmaal afgeschreven tegoed wordt niet teruggeboekt en/of terugbetaald.
  • Bevriezen van abonnementen? Dit gebeurt bij hoge uitzondering bij abonnementen vanaf 3 maanden en betaald via pin/cash, bv overlijden binnen familie of langdurige ziekte.
  • Kan k een proefles nemen? Jazeker dat kan klik hier

Chat openen